قصص سكس مصري الجزء الثاني قصة سكس رشا ورجب
16Kنقدم لكم الجزء الثاني من قصص سكس مصري كما وعدناكم وهنا نستكمل لكم احدث اجمل قصص سكس
مصري لاجمل شرموطه مصريه مع رشا القحبه وحبيبها السابق رجب ابو زب جبار حيث بدات حكاية وقصة رشا
ورجب عندما كانت في منزل صديقتها وايضاً منزل حبيبها السابق وهو رجب الفحل حين كانت تذهب رشا الي منزل
صديقتها القديمه بعد طلاقها من زوجها السابق وهنا وجدت حبيبها السابق وزنقها في البيت ومتع كسها نيك مثير
/ احداث الجزء الثاني
احترافي جداً مع الهايجه رشا وحبيبها باوضاع سكسيه ساخنه جداً وهي مستمتعه بالنيك من زبه تابع الاحداث
حيث تبداء احداث الجزء الثاني من اجمل قصة سكس مصري مع رشا ورجب الفحل وبعد اجمل نيكه في المره
السابقه وقد مضي عليها بعض الوقت بداء رجب يشعر انه لا يستطيع الاستغناء عن حبيبته القديمه رشا وقرر رجب
قصص سكس مصري – الجزء الثاني من قصة سكس رشا ورجب الفحل
معرفة عنوانها والذهاب اليها في منزلها الذي تسكن فيه بمفردها وهنا ذهب رجب الي غرفة اخته التي تعرف كل
شئ عن حبيبته وسوف يعرف منها كل التفاصيل وعنوان محل سكنها من اجل الذهاب اليها لقضا وقت ممتع جدا
شاهد هنا الجزء الاول من قصص نيك مصري الشرموطه رشا ورجب الفحل
/ رجب يذهب الي منزل رشا
ودخل رجب الي اخته ايه وهي ايضاً قصت علينا قصه مثيره خاصه بها سنوافيكم بها قريباً وهنا قام رجب
بالدخول الي غرفة نوم اخته ايه وهو متردد في سؤالها عن عنوان حبيبته السابقه رشا ولكن الحت عليه
اخته وطلبت منه ان يحكي ماذا بداخله فحكي لها رجب علي الفور انه بداخله شعور غريب نحور حبيبته
السابقه رشا وهنا فهمت اخته ايه وقالت له اذن ماذا تريد فقالت له اريد عنوان سكنها سوف اذهب لها
قصص سكس رشا ورجب الفحل احلي نيك ممتع
وبعد اخذ عنوان رشا من اخته ايه ذهب علي الفور الي منزلها وكان هذا في توقيت منتصف الليل تقريباً
وعند وصول رجب الفحل الي منزل حبيبته الشرموطه رشا ذهب الي الاعلي فهي تسكن في الدور الثاني
وعند وصوله الي باب الشقه طرق بيده وهنا شعرت رشا بقلق فمن الذي اتي اليها في هذا الوقت وهي
بمفردها فتكلمت من خلف الباب ” ايوه مين علي الباب ” فقال رجب يا رشا انا رجب وهنا اطمئن قلب رشا
قصة سكس مصريه – نيك كس رشا الشرموطه بزب رجب الفحل
وكانت في قمت السعاده في كانت تريد رؤية رجب ايضاً من بعد اخر مره وفتحت رشا الباب لحبيبها رجب
في احلي قصص سكس مصري ساخن اقوي قصة نيك احترافيه وهنا استقبلت رشا حبيبها رجب باجمل
حضن ساخن وهي تقول له وحشتني اوي يارجب عرفت عنواني منين فقال لها اخذته من ايه اختي وهنا
جلس يتحدث رجب مع رشا عن انه يريد العوده لها وانها بتوحشه كتير ومش قادر يستغني عنها ومن ساعة
اخر مره كانو مع بعض وهو بيفكر فيها وبدات رشا تخجل من كلامه واحمر وجهها وهو يقترب ويداعبها في كل
حته في جسمها المشتعل حتي قالت رشا عشان خاطري يارجب نأجل موضوع النيك ده لما نتجوز ارجوك
/ رجب يركب رشا ويفشخ كسها في بيتها
فقال لها رجب لا استطيع الانتظار انا مولع نار ومش قادر امسك نفسي قدامك يارشا وبدا رجب في امساك
بزاز حبيبته رشا وهو يداعبها بكل قوه ورشا تحاول منعه لكنها لا تستطيع من حبيبها فهي ايضاً تشعر بهيجان
عندما تشاهد حبيبها رجب الفحل فهو له كاريزما خاصه وانجذاب غير طبيبعي وكما قالت رشا انه يمتلك زب
يجنن وعلي الفور بدات تستلم رشا الي حبيبها رجب وتركت نفسها له وبدا رجب في اخراج بزاز حبيبته من
قصص سكس مصرى – رجب الفحل ينيك حبيبته بعد الطلاق
ملابسها ورضع بزازها الكبير وهو يداعب كسها الساخن من خلف ملابسها وهي مستمتعه جداً وتتاوه اهات
ساخنه من شدة المداعبة والبعبصه في كسها “وهي بتقوله يارجب كفايه هموت مش قادره” ولكن هو لا
ينتبه لها ويكمل مداعبه في كسها وبعبصه ساخنه في كسها ومص في بزازها الكبير ذات الحلمات الخمريه
ثم خلع ملابسها بالكامل ونام فوق منها وبدا في مص شفايفها وهي مولعه نار في اعلي درجات النشوه
الجنسه ومستمتعه جداً وهو ما زال يضع اصابعه داخل كسها ويبعبصها حتي جعلها تقذف شهوة كسها
/ رشا اتفشخت نيك بزب رجب في غرفة النوم
ثم طلبت منه رشا ان يذهبو الي غرفة النوم لكي يستطيع الاستمتاع معها علي راحتهم دون ان يسمع
احد اصوات اهات رشا الهايجه من شدة البعبصه والنيك في كسها في احلي قصص سكس مصري مثيره
ثم اخذها رجب في حضنه ورفعها بين يديه وذهب بها الي غرفة النوم ووضعها علي السرير وهو خلع كل
ملابسه وجلس عارياً تماماً امامها وزبه الكبير المنتصب يهتز امامها ما جعلها تشتعل وقامت علي الفور
بامساك هذا الزب الكبير ومتعت زبه الكبير باحلي مص زب رجب الفحل في افضل قصص سكس مصري
مثيره جداً ورجب يقول لها مص زبي يارشا ودلعيه في بوقك يا شرموطه عشان افشخك نيك وحشني
كسك الهايج ثم طلب منها رجب تنام امامه وتفتح اقدامها عشان يركبها ويفشخ كسها الهايج نيك نار
/ رجب الفحل يركب رشها الهايجه ويفرتك كسها
قصة نيك رشاب بزب رجب الفحل – نيك الجزء الثاني حصري
وهنا بدات رشا في الاستماع الي طلب حبيبها ونامت له وفتحت اقدامها علي مصرعيها في استقبال زبه
الكبير وهنا جذبها رجب نحو زبه وقام علي الفور بدفع زبه الساخن في كسها وفشها نيك بقوه وهو نائم
فوق منها وممتعها باحلي نيك ساخن في الكس وهاريها بوس في شفايفها ونيك قوي جداً وهي تصدر
احلي اهات ساخنه من شدة النيك بزب حبيبها وبتقوله اوعي تجيبهم في كسي يارجب وقبل ان يقذف
في كسها يخرج زبه الكبير من كسها وتاخذه رشا وتضع بين بزازها الكبير وتداعب بزازها بزبه الكبير وهي
مستمتعه جداً حتي اشتعل زب رجب الهايج وقذف حليب زبه الساخن علي بزازها البيضه ووجهها وفمها
وهنا طلب رجب انه “يعملو واحد تاني ” ينيكها مره تاني فيقولها نامي علي ركبك وتنام رشا بوضع الكلبه
علي السرير ويطلع رجب فوق السرير ويرزع زبه الكبير بكل قوه في كس رشا المتناكه ويفشخها نيك نار
باوضاع احترافيه جامده جداً وهي تصدر اهات ساخنه وتقوله براحه يارجب هتفتح كسي بزب التخين ده
وهو اول ما بيسمع الكلام ده بيهيج اكتر ويفشخها نيك بعنف وهيجان وهي مستمتعه باحلي نيك عنيف
في كسها بزب حبيبها الهايج رجب الفحل فرتك كسها وجابهم في كسها الهايج وبرد نار كسها واول منزل
جوه كسها اتصدمت رشا وقالتله كده هتحبلني وهتفضخ قالها متخافين هتجوزك وانيكك براحتي يا شرموطه